Számlaigény jelzése...
Ha banki utalással váltottál VIP tagságot,
akkor kérjük,
hogy a Hódítóba belépve, a Súgó alján
található kapcsolatfelvételi
lehetõséget használva add meg neved (ahogyan a számlavezető bankodnál szerepelsz), és számlázási címedet. Ha vállalkozás nevében utaltál, akkor kérünk add meg adószámodat is.
Ha bankkártyával fizettél, akkor kérjük add meg számlázási adataidat (ahogyan a fizetéskor megadtad azokat), valamint sorold fel azokat a tranzakciószámokat, amikről a számlát kéred. A tranzakciószámokat a fizetés után megkaptad, valamint e-mailben is kiküldésre került a címedre.
Emeltdíjas SMS esetén a számlát mobilszolgáltatód állítja ki, ha utólag fizetsz; feltöltőkártya esetén pedig a feltöltőkártya vásárlásakor kaptad a feltöltőkártyát árusító helyen.
|