VIP tagság jóváírásával kapcsolatos problémák...



Ha megtörtént a bankkártyás fizetés, de VIP tagságod nem lett meghosszabbítva, akkor kérünk, hogy várj legalább két órát. Ritkán ugyan, de előfordul, hogy rendszerünk felé késve érkezik a fizetésről a visszaigazolás, és így csak késve tudjuk azt jóváírni. Ha két óra elteltével sem történt meg a játékon belüli jóváírás, akkor készítsd elő a fizetés tranzakciószámát, majd kattints ide.

Ha rendszeres fizetést állítottál be a WorldPay rendszeren keresztül, és ezt átmenetileg, vagy véglegesen le szeretnéd mondani, akkor két lehetőséged van. Az egyik, hogy saját magad belépsz a WorldPay oldalára a folyamatos fizetés létrehozásakor megadott belépési adatokkal, és megszakítod a fizetést. Ez esetben a folyamatos fizetés azonnal megszakad, és ettől a pillanattól kezdve több pénzlevonás nem történik. A másik lehetőség, hogy felénk jelzed, hogy meg szeretnéd szakítani a folyamatos fizetést. Ez tovább tart, hiszen míg az előző felállásban Te magad azonnal meg tudod szakítani, addig itt meg kell várnod, amíg mi megszakítjuk azt, így elképzelhető, hogy mégegy fizetés megtörténik, mire a megszakítás végleges lesz. Ha mégis ezt az utóbbit választod, akkor kérjük, hogy add meg vagy a folyamatos fizetés azonosítóját, vagy bármely ezen belüli fizetés tranzakciószámát. Ezeket megtalálod a fizetésekkor kapott e-mailekben. Ha azt szeretnéd, hogy mi szakítsuk meg a folyamatos fizetést, akkor kérjük, hogy kattints ide.

Ha emeltdíjas SMS-t küldesz nekünk, és a Telenortól azt a hibaüzenetet kapod, hogy a szolgáltatás nem támogat ékezetes üzeneteket, akkor ennek oka, hogy telefonodban az SMS-ek küldése úgy van beállítva, hogy azokat ékezetkódolva küldje. A Telenor emeltdíjas SMS központja az ilyen SMS-eket nem tudja feldolgozni, így nemcsak hozzánk, de semmilyen más emeltdíjas számra nem tudsz SMS-t küldeni ezekkel a beállításokkal. (Függetlenül attól, hogy az üzeneted nem tartalmaz ékezetes karaktereket.) Hogy sikeresen el tudd küldeni az SMS-t, ahhoz telefonodban az üzenet beállításainál az ékezetkódolást át kell állítanod. Ebben pontosan nem tudunk segíteni, hogy hol található, mivel ez telefononként változó, telefonod kézikönyve tud erről pontos információt adni. A legtöbb esetben az üzenetküldési beállítások között állíthatod ezt a paramétert. Amint átállítottad, az emeltdíjas SMS-t el fogod tudni küldeni. Az el nem küldött SMS után (amiről a hibaüzenetet kaptad vissza) az emeltdíj összege nem került levonásra, így azért nem kell(ett) kifizetned az SMS szokásos 200 forint + áfa díját.

Ha SMS-ed valamilyen okból nem került kézbesítésre hozzánk, akkor az emeltdíj összegét nem kell kifizetni. Az emeltdíjas szolgáltatás elválaszthatatlan része a válaszüzenet, amit mi küldünk telefonodra. Az emeltdíj összege akkor kerül levonásra, ha a válaszunk telefonodra megérkezett. Ha a válaszunk nem érkezik meg (térerő megszűnése, telefon leárnyékolása, telefon kikapcsolása, vagy egyéb technikai probléma esetén), akkor az emeltdíj összege nem kerül kiszámlázásra. Feltöltőkártya esetén előfordulhat, hogy az emeltdíj összege zárolásra kerül, de válasz hiányában ez a zárolás feloldásra kerül egy idő után.

Ha elgépelted az SMS-t, akkor több dolog történhet. Ha az SMS-t nem nekünk küldted, hanem valaki másnak, akkor nem tudunk segíteni, hiszen az emeltdíj összegét ilyenkor másnak fizeted. Ha jó számra küldted, de elgépelted az országod sorszámát, akkor kérjük, hogy ellenőrizd, hogy van-e olyan sorszámú ország a játékban. Ha van, akkor a VIP tagságot ő kapta meg, mástól tagságot elvenni nem tudunk. Ha nincs olyan sorszámú ország, akkor szerencséd van, akkor kérheted az elgépelt SMS jóváírását saját országodra. Mivel rendszerünk teljesen automatikusan működik, emberi beavatkozás igénye nélkül, ezért az elgépelt SMS-ek jóváírása csak havonta egy alkalommal történik meg. Javasoljuk, hgy addig is küldj egy új SMS-t, a HELYES adatokkal a HELYES számra. Minden esetben arra kérünk, hogy elküldés előtt ellenőrizd az SMS tartalmát, valamint azt, hogy helyes számra küldöd-e. Csak akkor küldd el az SMS-t, ha minden rendben van vele. Az elgépelt SMS jóváírásának kéréséhez kérünk, hogy kattints ide.

Ha banki utalással váltottál VIP tagságot, akkor fontosnak tartjuk megemlíteni, hogy ezeknek a jóváírása havonta egy alkalommal történik meg. Javasoljuk, hogy valamelyik automatikus rendszert használd, amiken keresztül emberi beavatkozás nélkül válthatsz VIP tagságot, és amiknek a jóváírása emiatt sokkal hamarabb, akár néhány másodpercen belül is meg tud történni. Ha banki utalással váltottál VIP tagságot, akkor tehát kérjük, hogy várj türelemmel annak jóváírásáig. Köszönjük türelmed.

Ha banki utalással váltottál VIP tagságot, vagy bankkártyával fizettél, akkor számlaigényedet ide kattintva jelezheted felénk. SMS-en keresztüli tagságváltás esetén a számlát mobilszolgáltatód állítja ki.